Thursday, January 21

janji tetap janji

Bila refresh balik entries yang sebelumnya saya rasa semacam saya dah berjanji nak masukkan unsur-unsur kearchitecturean dalam entry saya.oh sangat tak tepati janji ye elly suehaily.owkeh kali ini entry saya akan bercirikan sedikit architecture ye (but not at all lah ye ke-architecture-an itu).sejak beberapa hari ni belajar sikit pelajaran baru dari engineer-to-be iaitu teeeett (lahcia!eii tak suka spell ayt ni.mcm cikgu tadika mati sebab tak habis ajar .gaga)

[Terpengaruh dengan puan nur afieza punya entry maka dengan itu "aku pon nak update photosup yg aku buat jugak okek!"]

ADALAH dengan itu saya elly suehaily ADAKALANYA mahu riak sebentar terhadap kebolehan beliau yg TAK PERNAH NAK pandai sangat memperggunakan photosup!(heh sudahlah kau!mcm ayat Gaya UKM betul!)(ayt tersebut credit to en akram,puan iman dan puan alyaa) gagaladygaga!nah kau mari bukak mata besar -besar macam beruang koala tengok aku photosup yg sangat amatur lah bukan!

THE ALILA BUNGALOW
(nama bungalow ni mak main letak je noks!)



the floor plan

side elevation

front elevation

terbakar punya effect bagai.
(motif sebenar mengapa mesti civil punya word kau pilih!ouh tiada motif!gaga)


Oleh yang demikian,kekreatifan saya dlm menphotosup ni bukanlah sehebat ahmad nabil mahupun nur adian yang sudah master lah bukan dalam bab edit menghedit ni.


masa dah time.pukui 6.58am sekalang.masih di studio petunia.menghabiskan saki baki mencatat new entry..dan dalam masa 3 jam lagi saya tak sabar nak pakai tee archustic yang hangat diperjualkan oleh crew bussiness archustic!!eh jap promote sikit boleh?kesemua warga bloggers ataupun readers ataupun kawan-kawan elly suehaily disarankan membeli sepasang couple-tee archustic.segala maklumat lanjut sila rujuk entry puan farah diana okek!


taraaaaa!!! tu dia couple-tee yang dimaksudkan.sekian.






kak fara,kak finas,kak iman,adian jom lah breakfast roti canai cafe!lapar nih!

No comments: