Saturday, August 14

Berkaraoke Di Pagi Hari,Lets Go People

Ewah tajuk entry macam tak hengat dunia, tak hengat apa bulan-bulan puasa sekarang kannn.Boleh pulak nak karaoke.Karaoke kat dalam jamban rumah mahupun office tak pe,jangan terjebak dengan karaoke di Alamanda atau pun Red Box kurang pahala puasa kak.TEHEE

Akibat pengaruh dari rakan sebaya Nor Farani,Nadiah Mambang,Zaharah Kepeng,Yoyo Yuhanis,Deeba adik kecik molek ni (adik la sangat kann!) dah addict dengar lagu Lets Just Fall In Love bhaiii!Ini tak bermakna saya pun sama-sama dah jatuh cinta semula macam mereka yang gewwwdik chantek lagi perkasa di atas.No no no!haha.Let's sing along babeh fa,mambang,zara,yoyo,diba.hehe.Rakan-rakan taulan yang lain juga boleh turut melalak sama.Lepas melalak segera bertaubat,bulan puasa tak baik melalak mende-mende tak elok.Baik melalak lagu nasyid.Ye dak Ye dak??




Ni pasangan baru mewawarkan hubungan cinta tersembunyi.Sembunyi sangat kan fa,blah lah!haha

Diorang ni bakal berkahwin minggu depan,apasal tak jemput aku!!(matilamak buat spekulasi palsu gila!)

Diorang pulak bakal bertunang esuk tau!(matilamak buat spekulasi palsu gila!)

Mereka pasangan paling ideal,Zara tahniah nooo sampai hati kau rahsiakan hubungan cinta kau haha

Amboi Diba kau main kayu tiga!(padahal aku tak dapat cari gambar kau dgn bf kau.haha)

Korang tengok aku berphotomania sorang-sorang okek.Tiada pasangan macam korang (muka educated sangat.ceh perasan lebih!hampeh)

Terasa diri ini bangga single.Sebarang pertanyaan untuk tips single dan bujang sila hubungi saya di talian 017-2****** pandai-pandai search sendiri di address fonbook anda okek!hahaha.Babe cepat carikan aku muka iras-iras Ashraf Sinclair,kalau tak dapat pun Ciri-ciri Lelaki Idaman Aku macam entry ni pun dah memadai.KAHKAH


p/s:wey korng bila nak buka puasa sesame.Aku ingat lagi dulu time form 3 kita raramai bukak puasa kat metrojaya.Kecoh gila macam kat pasar foodcourt tu.haha.Next week ku dah balik UKM,so marilah ramai-ramai datang bangi bukak puasa dengan aku!haha.Kejadahnya!Kalau nak aku belanja korang sila click kat DO CLICK tu,for sure aku belanja korang nanti.

No comments: