Monday, October 4

Artis Berkumpulan Melayu No 1 Di Hati

Currently song in playlist

Teristimewa,
Tamparan Wanita,
Trauma,
Andai Kau Pergi,
Sehidup Semati,
Cinta Gila,
Apa Saja Untukmu
Jangan Lafazkan
Oh Lala
Kerna Sayang

Masa umoq 7-8 tahun dulu memang menggila dengar lagu genre macam ni kat tv.Obses habis dekat lagu macam ni sampai berangan-angan nak kahwin dengan yusri masa kecik-kecik dulu!KAHKAHKAH.Kau ada??Elite,Indigo,Innuendo,Kru dan Juliana Banos (okek yang ni solo) semua genre lagu diorang memang tangkap leleh habis.I loikee!

Setangkap-tangkap leleh lagu diorang tapi kalau buat karok memang layan habis okek,zasss.Lagi-lagi lagu tamparan wanita, syok ouuuh karok dalam satu nafas.HAHA.Alang-alang tengah dengar lagu ni,buat lah kerja menggoogle gambar-gambar 90an diorang.Gaya macam orang tak ada kerja sangat kannn.Memang terkenang habis masa zaman kanak-kanak ribena dulu obses dengan KRU.KAHKAHKAH!


Nostalgia gilehh dressing KRU masa ni,remaja 90an gitu!Sekarang haku pulak yang remaja,rasa macam diri dah tua bangka pulak.HAHA


Style rambut Elite sepesen habis.Masa kecik-kecik mintak mak cik kedai gunting rambut potong macam kumpulan Elite hoccay,wadeyaa bajet artis masa kecik-kecik!

Tapi kalau mintak nak buat rambut merah menyala macam ni memang nak kena ketuk dengan kuali alamat dia.HAHA


Esuk,tulat minggu depan,tahun depan playlist lagu ni akan diulang semula sampai telinga dah penat nak dengar baru tukar lain.Oleh itu tammat sudah mengimbau masa zaman kanak-kanak ribena dulu.Sila menyambung pekerjaan yang tertangguh.Selamat maju jaya!

pee/ess:Kalau dulu kumpulan Boboy,Newboyz,Spin,Nana, pun femes jugak.Kau tak ada minat ka??KAHKAHKAH.Teeeett minat jugak tapi bila dah besar terasa bodo bendul boleh tangkap leleh lagu sejarah mungkin berulang.Sedih!!

4 comments:

Hairil Rizal said...

Hah, ni peminat KRU sudah datang...

Cik Elly ada lagu 'Cherina' tak?

Warlord cari itu lagu tkde jumpa smpai la ni.. Ish!

Suehaily Mohd Jiwa said...

tak ada.tapi kat rumah ada Cd kru.ada karok jugak lagu tu.HAHA.Cherina tu macam tak berap suka sgt sebab teet!haha

Wiida Ribbon said...

kak elly! kenal lagi tak saya? heheh.. sy google la gambar kumpulan elite then tibe2 pi visit blog ni sat. tgk pic mcm kenal. then scroll punya scroll , nmpk gmbr mcm kenal. :)

Suehaily Mohd Jiwa said...

@wwaida!!haha ingat ingat lah junior paling ngada-ngada.HAHA joke.