Wednesday, October 20

My Best Ever Friend

Saya ada kawan nama dia Loo Chern Wah.Chern kau gila tau dak!Saya cakap dia gila sebab dia banyak gila influence benda-benda negatif especially ayat-ayat yang macam hell tak ingat dunia, freaking mother F*****,kanilau C****,kau diam boleh tak! (ni cakap sambil menjerit kuat-kuat dalam studio).HAHA.Teruk gila.Bukan dia yang influence,saya sendiri yang TER influence,sendiri tak mau mengaku diri yang terinfluence kann.

Even dalam banyak-banyak benda negatif dia influence tapi lagi banyak benda positif yang dia bagi saya.Dia banyak ajar erti sebuah persahabatan,erti kasih sayang,erti tanggungjawab,erti buat design dengan matured sekali dan lain-lain yang boleh buat nanges kalau nak list down.Ecewah ayat nak touching je kann.T____T *nanges 5 minit*

Kronologi perubahan muka Loo Chern Wah (mau gelak tanpa henti setengah jam!)

Sem 01 Year 02

DSC06393Kau percaya yang sweater hitam tu cakap kanilau c****

Sem 01 Year 02

DSC07293Okay aku nak gelak secara pukal tak boleh berhenti!adoiii chern you ahh!

Sem 02 Year 02

DSC02963

Okay ni serious muka penyangak Geng Kapak 2010!

Latest Sem 01 Year 03

chern wah

Sekarang muka sudah natural setelah 1 tahun lebih mencari-cari identiti yang sesuai untuk diri sendiri

Ni ayat dia yang sentiasa tersemat dalam hati saya,Eceh ayat nak novela lagi kann.

YOU AHHHH!

copyright by Loo chern Wah geng kapak 2010

You are best ever friend i have.*nanges touching habis!*

4 comments:

MOFASAD said...

tampo je dia tu. sure senyap lepas tu


tips berguna tu..

sila amek ok.

Suehaily Mohd Jiwa said...

eh x boleh lah,dia kawan baik,mesti bising2 selalu
tak mau amek lah,haha

韵婷 said...

hahahaha...i saw me...

Suehaily Mohd Jiwa said...

HAHAHA,,yeah you lah mao.you ahhh