Wednesday, October 6

Ramai Lagi Lelaki Baik Tapi Tapi..

Hari ni mood nak touching lebih-lebih sudah mai dah.Biasalah orang tua memang begini suka touching lebih-lebih tak hengat dunia.Tengok Drama Korea My Girl dalam studio pun boleh nangis habis,memang tak dak rasa malu betul.Budak studio nampak adegan nangis tersebut semua bantai gelak!Korang memang kan,haku nak feel lebih-lebih pun terbantut.Spoil,pfttt!

Kali ini entry saya dedicate kepada Kama Azida aka jiran-sebelah-bilik-dekat-matrik-perak-yang -selalu-datang-bilik-buat-bising-pastu-tanya-gossip-panas-pastu-ajak-makan-sesama-pastu-sambil-makan-sambil-mengumpat-memang-tak berkat-mengumpat-depan-makanan pfttt!Kama aku takkan lupa life kita dekat matrik dulu,aku ingat sangat.Rindu kann??

Sebelum tu Kama aku nak wish lagi HAPPY BELATED BIRTHDAY YANG KE-21!Ye aku lagi tua 4 bulan dari kau,tak payah nak gebang kau muda.HAHA.Birthday kau kali ini aku memang dapat rasa sedih gila sebab kau dah break up dengan dia.Eventhough aku tak kenal dia tapi dari cerita dekat blog kau,aku sangat paham.Sedih wey,rasa macam nak nangis tapi naluri keperempuanan aku tahan tak mau nangis kang kena gelak lagi dengan budak studio.Maluuuu!Be strong babe!

Fakta mengenai cinta perempuan yang sayang dekat lelaki idaman hatinya (eceh agak poyo di situ)

-setia kepada seorang lelaki bila dia jadi yang paling istimewa dalam hati,eceh!
-walaupun dah putus hubungan,susah sangat nak lupakan dia
-walaupun dah putus hubungan,masih berharap lelaki tu kembali pada dia
-walaupun kawan-kawan nasihat tak payah ingat dia tapi still jugak nak ingat (sebab sayang nasihat kawan pun tak nak ikut kannn, pffftt)


Malas nak rumus banyak-banyak sendiri baca pun dah penat apatah lagi orang lain.Fakta yang lain lu pikirlah sendiri!HAHA.Apa yang sebenarnya mak nak hujah adalah kepada kaum lelaki sayanglah perempuan yang anda sayang sebaik-baiknya.Jangan lah kalau dah break up dengan seorang perempuan tu cakap macam ni: "aku dah kata dulu,aku dengan kau memang tak serasi!Aku couple balik dengan kau pun sebab kesian je kau tau tak??"..Hati mana tak remuk kalau lelaki cakap macam ni.Pondan pun boleh nangis tau kalau lelaki idaman dia cakap macam ni.Sedih!

Memaafkan adalah mudah daripada melupakan,ini fakta bukan auta ;)



Yang ni Kama Azida,bukan yang baju pink tu la,yang baju hitam tu.Yang baju pink tu cousin dia merangkap classmate sekolah saya,kecik betul dunia ni.Kama comel okek,boleh add dia di facebook dan follow blog jugak,TEHEE.

Kan dah cakap Kama ni comel!Tengok muka dia ada iras-iras Wardiana Saffiyah pulak haku rasa.(jangan nak kembang pulak Kama,terkoyak seluar kang.HAHA)

mood impossible song by shontelle

pee/ess:Kama kau nak hadiah mini cooper ae.Nanti aku cari dekat kedai jual kereta mainan kalau-kalau ada MINI cooper ke tak.Nak bagi yang real punya aku sendiri pun tak ada kereta lagi babe.TEHEEE.



this entry also i dedicate to you,yes you!

eventhough,kita dah tak macam dulu lagi tapi
i still sayang you susah nak lupa,
eventhough kita sekarang dah tak bertegur sapa,
i pretend tak nampak you dekat fakulti,
i pretend macam tak kenal you kalau kita terserempak,
tapi dalam hati i tuhan je lah yang tahu you,
silent is better than talk too much
bukan sebab i benci you tapi
sebab apa pun i tak tahu.pffttt!

(sila menangis 6 baldi berani buat statement beranimati macam ni.KAHKAHKAH!)

2 comments:

cik shazida said...

KAH. KAH. KAH... WALAWEYH!!!!!
--' MAHLU SYIOTTTT....

btw, tengs dear. tengs sgt2. u know my feel & my heart.

Suehaily Mohd Jiwa said...

haha..perlu la wey..sbb aku pun penah rasa wey..
tp kes kau mcm berat sikit,,tu yg ras sedih !tehee