Wednesday, October 27

Tiada Tajuk

Satu pembohonganlah kalau hari-hari cakap nak lupakan.Susah,susah.Bulan ni dah terlampau banyak sangat makan hati.Oh aku macam lupa solat hajat dan solat istiharah tu perlu dibuat untuk tenangkan hati yang selalu bercelaru ini.Aku perlu lakukan untuk kembali mentenangkan hati.

Ya Allah Ya Tuhanku,kau tabahkanlah hati hambamu ini,sesungguhnya lebih banyak lagi perkara yang perlu difikirkan untuk masa kini dan hadapan.T____T.*nanges lagi*.Memang nak kena tampar hari-hari!Tolonglah someone tampar aku,biar sedar sikit dari celaru tak tentu pasal.

4 comments:

Nicha E-cha said...

susah!!!T_T

Hairil Rizal said...

Bak kata Linda Onn..

Bz kan diri dgn aktiviti. Jgn lupa solat dan berdoa.

InsyaAllah, problem go away!

Natasya Alhabsyi said...

yupz..sholat lah utk mnenangkan diri,
smga Allah akn mmberikan jwban yg terbaik utk elly..^-^

Suehaily Mohd Jiwa said...

nisa:ye memang susah,tapi aku cuba utk lupa,,
abg hairil:insyallah,saya sentiasa tak lupa solat dan doa
tasya:yup2,memang itu usaha utk menenangkan hati!:)

Tengs semua ye