Friday, November 26

Lelaki Utara Cakap Mencayaqkan!

Mahu tahu aku suka dengar orang utara cakap.Lagi-lagilah kalau orang PENANG!Lagi-lagi-lagi yang cakap pekat.Kalau balik kampung Penang dekatt Sungai Dua tu mesti wajib sakat COUSIN KANAK-KANAK.TAKSUB GILA dengar loghat orang penang cakap weh.

Mendera COUSINS KANAK-KANAK repeat cakap utara 3 -4 kali ayat dia.Kalau aku kejam dah lama aku suruh diorang repeat 10-15 kali biaq sampai berbuih hijau ayaq liuq.HAHA.Kau bayangkan lah budak kecik cakap utara pekat memang comel okek(<-- aku sorang je la yang rasa kot!HAHA).Ada macam jakun jah aku punya perangai macam tak pernah dengar orang cakap utara kannn.??!!pffft Kalau boleh aku memang nak cari husband orang utara weh,lagi-lagi penang.Hari-hari boleh suruh kekasih hati tersebut repeat cakap utara setiap setengah jam.HAHA.Pehhh luluh,cayaq,melt jantung wohhh!!haha.Sudah aku mahu berhenti membebel.Lebih baik tengok video di bawah ni,ada faedahnya.


Sweet tak diorang??Credit to Kak Alyaa untuk video ni.Sukaaaa sangat.RARE!


Ada rasa macam nak kahwin je sekarang ni weh!Sana sini tayang video kahwin yang sweet,tayang gambaq kahwin,tayang filem kahwin, tayang filem 2 alam tah apa-apa lagi la nak tayang kan.Kahwin kahwin kahwin!Mencabar keimanan betul.Gatai nooo gatai nooo hang ni lempang kang baru tahu!TEHEE.Eceeeewah mengada-ngada sangat haku kann!


pee/ess:COUSIN KANAK-KANAK tu sengaja highlight sebab nak bagi tau aku ni cucu paling sulung.Dua-dua belah mak ayah pulak tu jadi cucu-sulung.Moral down gila bila balik kampung memang terasa diri begitu tua sebab cousins semuanyaa kana-kanak.pffttt!Aku dah tua boleh kahwin dah ooii

2 comments:

Hairil Rizal said...

Saya org selatan. Hehe!

Hmm..nak kawen nanti jemput Warlord lorr! :)

Suehaily Mohd Jiwa said...

haha..orang selatan ye,,hehe.lamabta lagi kawen.ni mood gatai jah