Thursday, November 11

Mahu Tidur Dengan Baik-Baik

Habis sudey major presentation project community libarary!Mahu TIDUR!.Tak cukup tidur selama 8 hari.Aku semacam rasa mahu jadi gila sikit dan sedikit rasa tak sedap badan.Siapkan 3D,CAD drawing secara laju-laju demi untuk final presentation.Tapi apa aku dapat??!The worst presentation pernah aku buat!

Product design pun worst sangat akibat skip crit session dengan studio master saat-saat genting kann.Product design pun mencapai level yang sangat GENTING rasanya!Dammit!Dammit!Board presentation kena conteng-conteng.Kena reprint balik,Yeah yeahh!Padan muka elly sapa suruh skip crit design kan dah banyak kena conteng.Yeah yeahhh!

Dengan ini aku ishytiharkan aku mahu tidur,sekali lagi diulangi MAHU TIDUR!Dah berapa hari tak cukup tidur.Asyik stay fakulti dengan studio sampai diri sendiri punya badan dah macam ikan kering masak gulai aku rasa.pfttt!

Ohya sebelum tu jutaan thank you (
"beauty queen never say thanks. they say thank you." - Miss Congeniality-status facebook Adian.HAHA) kepada Kak Iman dan Kak Dayah kerna membanting tulang memjayakan drawing saya.Thank you tau,nanti kita belanja.Jangan lupa tuntut .HAHA.




3D model yang naif,pfftt!

Ni kan lagi naif tanpa rendering.Tak sempat wehh!



pee/ess:Kalau malam ni class ukur tanah jadi,confrim aku ponteng dengan menghabiskan masa mengqada tidur 8 hari!HAHA.Gud night semua,not feeling well right now.Hello katil!

4 comments:

alyaanajwa said...

slamat koma! haha

Privacy_Resident said...

wah itu pun aku dah kagum kot. kalo suro aku buat, mahu jadi orang2 lidi je! hehe. selamat malam sayang, tidurlah.. sayangku.. lalalalala lagu selamat malam seposen! :P

izzuddin said...

Zzzz +_+

Suehaily Mohd Jiwa said...

kak alyaa:sudah bangun dari komaaa!
topex:sunggguh merdu lagu kau.enaklah
ejud:sudah bangun xboleh nak focus tidur blk!haha