Sunday, November 14

Riefa Ififi's Sister Wedding

Semalam bersamaan Sabtu 13 November berlangsunglah majlis perkahwinan kakak rakan sestudioku Riefa Ififi (nama facebook weh!) Iffa sudey!!Ayat first rasa macam nak kena pelempang macam orang nak bagi ucapan berkempen jah.Majlis berlangsung di Kelab Komuniti Taman Tasik Cyberjaya.

Okay mangsa driver sapa lagi kalau tak aku kan yang jadi mangsa dia.Pehhh korang korang yang ada lesen tak mau drive kann.Lempang kang baru tahu.Lepas ni aku dah retired jadi driver weh.Tak mau dah drive.KAHKAHKAH.Demand weh budak ni pffft!

Akibat sifat pemalas untuk mentaip membuak-buak,sila rujuk gambarajah di bawah saja.


Pehh ada skrin besar weh dalam dewan makan.Semua boleh tengok kakak Iffa yang lawa itu

Abang ipar Iffa ni ramai adik beradik lelaki weh katanya.Apa lagi Iffa rekemen weh aku kat diorang sementara aku masih available ni.HAHA

Yang tudung putih tu apajadah nya semua tu??Behave weh,behave!Orang ramai tengah tengok

Ini pose wajib di mana-mana apabila ada keramaian ye.Harap maaf kami tak behave secara baik di atas pelamin.HAHA

Okay tak dapat tangkap gambar dengan pengantin,dengan adik pengantin pun jadi weh!Ini lah Iffa si cantik manis.Not available at all!

Gambar si pipi buncit bersama adik pengantik.Both of them not available okay!

Ceh tetiba ada seketul mawar merah kan!Motif sangat nak letak (padahal aku nak show off capture gambar ni dengan chanteknya.HAHA)


Sekian sahaja peragaan gambar-gambar majlis keramaian kenduri kahwin kakak Riefa Ififi (nak jugak letak nama facebook dia).Semoga kita bertemu lagi wahai yayang (officially name untuk blog aku.HAHA).Saya mahu meneruskan semangat juang melakukan assignment yang dah tertunggak banyaknya.Adios didos!

1 comment:

pareed omey said...

yayang??kah2..mcm penah gune je name tu dulu mse brcinton di ukm