Friday, November 12

Tagging Tenggo

First time weh main tagging tenggo ni.Aku tak berapa nak minat sangat tagging thingy ni tapi kalau dah kena tag mesti buat la weh,,appreciate weh KAMA kau tag aku!Sila nanges 12 baldi


1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
bende?..
laptop,handphone dan ic!!

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan

duit korang sendiri?
handphone,baju,seluaq,tudung,makanan,duit minyak motor boleh cakap almost everything masa belajar kat UKM ni pakai duit sendiri lah weh aka duit sugar daddy JPA.haha

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
di hutan belantara dengan konsepnya sustainable gitu weehh,very the architecture!pfftt!

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
tak bercinta tapi sedang angau dilamun cinta,but then i still cant forget him weh T__T.

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
SAMPAI MATI. once i love u, please. be here. u r my everything.

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
ikut la kalau rindu p jumpa dia

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
uniform building by law.pehh dah 3rd year mesti baca buku ni

8. Apakah nama penuh korang?
Suehaily binti Mohd Jiwa bin Khairi

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
mestilah ibu lagi mesra dan ngam gituuu,,ayah pun mesra tapi tak berapa nak kongsi cerita hottt

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
sama macam KAMA.future husband!

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
weh mesti lah!basuh manual lagi guna tangan!

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
Makkah

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
peluk!nak peluk semua ahli keluarga sekarang

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
Kama Azida:she adorable,pretty,bising!


15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
Allah swt
Rasulullah saw
family
friends
lelaki yang mencintai saya (hamboiii jiwang kau ye!)

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
thinking of you-kate perry
ku bukan aku-tilu
this i promise you-n sync
di pintu syurga-kru & elite
lucky-jason mraz


17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang

sambut tahun lepas?
9 Julai 1989 dan di rumah terchenta bersama keluarga terchenta!

18. 5 orang blogger yang korang nk tag
Nur Afieza Azmi
Farah Diana Hilmi
Hazrina Erin
Azra Wahab
Iecka Syafiqa

(hambek kau aku tag semua yang suka main tag)

19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
ELEH kena cerita ke weh!??Dia best friend aku,suka ngada-ngada,suka FARID,suka wedges,suka diet,suka membebel,suka suka suka suka hati aku lah nak cakap kau apa pun!haha

Okay KAMA kau boleh tersenyum lebar.Aku dah berjaya buat tag thingy ni weh!!


pee/ess:Pagi ni mau pergi wedding kakak iffa!Perghhh mari kita bergaya habis ini hari!!Phewwittt gadis gitu!

4 comments:

cik shazida said...

perghh.. dah bape kali aku cukur janggut aku neyh tunggu ko buat mende alah ni taw. hahahahahaahahha.... weyh.... story merry la beb...
asal ko, bangau oh bangau kenape engakau angau... mcm mane aku tak angau, dia ~~~~~~~ hahahahaha

Suehaily Mohd Jiwa said...

hahaha..babe try nak lupakan weh,so sekarang dah terangau dgn someone..hehe ym la wehh

fara-D said...

ayark!! *berlalu pergi sambil berpura pura tak baca entry ini*

Suehaily Mohd Jiwa said...

kak farah:aiyakkkkk pergi buat dgn segera