Thursday, November 11

Typical Architecture Student is ME

Dammit dammit!Sudah tersedar dari lamunan tidur yang lena hanya 6 jam saja??!pff.Tak cukup qada' lagi ni tidur.Mana boleh 8 hari tidur 2-3 jam saja kena calculate ni 8 hari x 3 jam=24jam okay!Patut qada' tidur 1 hari ni.HAHA.Dah jadi zombi kampung pisang dah mata aku sekarang.

1.Sedar dari lamunan tidur,baru aku teringat dah seharian tak mandi semalam akibat semangat gigih punya pasal mensiapkan board presentation semalam seharian dalam studio.pffftt.Ni dah menjatuhkan saham kegadisan aku ni.Apadahal budak archi kalau sehari sebelum submission tak mandi normal lah weh!Tak jadi normallah kau kalau sehari sebelum submission boleh mandi 3 kali sehari!Memang kau bukan budak archi!(ceh statement nak mencover diri sendiri busuk tak mandi kan,pooodddahh!)

2.Bangun tidur aku terus menkerjakan aktiviti mandi-manda di shower kolej kediaman pendeta zabaku selama satu jam.Walawehhhh tu dia punya lama mandi untuk menghilangkan daki-daki kepenatan membanting tulang semalaman.AKU LEMAS DALAM SHOWER TADI TAU DAK!!pffftt orang lemas dalam pool,kau pulak lemas dalam shower.HAHA.Telinga aku tersumbat air weh,pekak dah jadi buat aktiviti kuak lentang dengan kupu-kupu sebab shampoo rambut 2 kali,bilas badan 2 kali dengan sabun kegemaran,shokutbutsu orange!Ni betul-betul qada mandi ni.HAHA

3.Selesai mandi mari mulakan malam yang segar dengan secawan susu dutch lady chocolate dan beberapa keping roti gardenia butterscotch.Oleh itu malam anda akan indah-indah belaka!Choooii mak tak tipu okay,segar bugar dah ni siap terus update blog lagi hoccay!

4.Mari list down pekerjaan yang tidak langsai lagi hutang dia dengan kata assignment yang terbentang luas dengan banyaknya ditangguhkan

-working drawing projek tasik Cini Puan Akmal (ini sebulan dah lama tak siap-siap jugak!)
-assignment amalan professional (next week nak present ni.hapa pun tak buat lagi)
-report teori seni bina yang dah lepas due date submission dia (bakal submit sehari sebelum exam report ni.HAHA)
-assignnmet structure Prof Fauzi yang dah lama bagi tak buat-buat,pfftt
-report amali Ukur Tanah tak buat-buat lagi
-terakhir UPGRADE BOARD PRESENTATION dalam 2 minggu ni

5.Tudia 5 kerja aku tak siap-siap lagi,semua tu banyak punya kerja hoccay bukan kerja ciput-ciput je tau dakk!Habis je present tadi aku dah rasa nak pitam dah.Lepas habis kena bantai dengan lecture siang tadi terus aku berlalu pergi dengan jayanya pulang ke bilik dari presentation session tu tanpa menghiraukan rakan-rakan lain.Balik tidur lah apa lagi!Wa tak kira dah,mau pitam tadi lepas present wehhh!!Rasa nak demam weh sekarang T____T

6.Dan sekarang aku rasa macam nak continue tidoq lagi jah.Mata aku dah macam zombie kampung pisang dah ni.Eh tapi bukan no 3 di atas cakap sudah segar bugar ka??HAHA tu semua propa saja.Tiada yang benar-benar belaka.Tapi sebelum tu aku mau godek-godek movie yang berlonggokkan dalam external ni kejap.Lepas tu baru tidoq dengan puasnya sampai esuk pagi.


Okay Gud Night semua.Selamat berishtirehat kepada aku




pee/ess:Esuk budak tu exam last paper.Anyway Gud Luck awak!Best of luck awak.Wehhh aku dah angau dengan dialah sekarang.Sila lempang akuuuuuuuuuuuuuu!!haha

5 comments:

izzuddin said...

meh aku tlg lempangkan.. nk pakai selipar jepun ke trompah jamban?? hehehe

Suehaily Mohd Jiwa said...

hahhaa,,apa barang pakai selipar jepun dgn terompah,pakai lempang dgn wang ringgit kertas lah,tu baru best!!

fiezafz said...

aku pn smlm sblum tdo godam external tgk movie pe xtgk lg. boleh 10 mnt aku dh nk pitam dh sbb ngtuk sgt baek aku tdo je. farid call kul 2.30 pg pun wa ckp smbil pejam mte, pastu ckp aa? aa? aa? smp giveup die. HAHAHA

Hairil Rizal said...

Eceh..ingatkan nak bantai tido lelama tu sumer kirja suda beres...rupanya ada lagi 5 mengekot kat blakang!

Tak kisahlah, asalkan mandi sudah!
Haiyyyo!!

Suehaily Mohd Jiwa said...

fieza:haha,,aku tgk je lsit movie dlm external tu,,tp movie nya tak tertengok lgsg.terus tidur wehh ngantukkk

abg hairil:haha,,normal lah kalau time2 buat project lupa nak buat asgmnt.haha,,teruk gila budak archi ni,,btw tak mandi tu lah best,haha