Thursday, November 18

Wishlist Keluarga Kepada Anak Sulung

Peringatan:Ini entry sedih sila sediakan tissue paper sekotak.Cumpulsory terutamanya kepada penulis blog!




Bapa

Ayah tak minta banyak pun,Mercz Kompressor bagi dekat ayah pun okay dah

Emak
Ibu tak minta pun anak-anak ibu banyak.
Cukup kalau along beli rumah sebijik untuk ibu je pun dah cukup.


Angah
Along nanti kau bagi angah kerete sebijik bila kau dah kaya nanti!

Syaidy
Along kau nanti kerja beli handphone canggih sikit ah.
Iphone ke bagi dekat aku ah bila kau dah kerja.

Abang si kembar
Along kau kan banyak duit,kau kena belanja abang selalu.

Adik si kembar
Along,dulu kau cakap kalau kitorang tak hisap rokok kau bagi kitorang seribu ringggit kan!
Jangan lupa bagi!


Raziq si kecik
Longgggg,keropok mony!


Pengsan 10 hari wishlist ahli keluarga Encik Mohd Jiwa kepada anak sulung beliau.Nasib baik raziq si adik kecik teror cakap keropok mony saja.Kalau dia tahu cakap Volkwagen GTI!Berkurang ketinggian kakak kau tahu.tsktsk T__T

Inilah punca mengapa diri ini masih berada di UKM walaupun rakan-rakan lain hari ni ramai pulang ke kampung halaman,mereka seronok-seronok bercuti di rumah.Weh sedih weh aku tinggal sensorang malam ni kat bilik sambil berbakti buat kerjaan.Kononnya!T__T

Pehhh.Dengan ini saya berjanji perlu rajin secara gigih!Engkau sekarang segera melakukan semua kerjaan yang bertimbun itu.Gigih gigih!Tengok tengok 7 wishlist di atas sangat menggerunkan.Nightmare hari-hari mahu laksanakan.

One more thing,salah satu sebab saya belajar rajin-rajin di UKM ni kerana saya sayang keluarga saya!

Kami penchenta biru!KAHKAHKAH
(tak ada modal gambar keluarga,gambar raya jugak menjadi bedalan.pffttt!)


pee/ess:Nampaknya entry ni sangat sedih untuk aku sorang saja.Sedih!Doraemon sila munculkan diri anda.Anda diperlukan waktu-waktu genting begini.

6 comments:

韵婷 said...

Mercz Kompressor
hahahahhahahhaa

韵婷 said...

i wanna back home !!!!

Suehaily Mohd Jiwa said...

haha:mercz okay!gilos!heh i'll back home next week!jom lah geng dengan i

Nicha E-cha said...

pulang la elly sebelum anda dipulangkan
hahah

Hairil Rizal said...

Wishlist yg mengerikan!!!!

Dalam mimpi aje kot tu? Hehehe!

Anyway, take care Elly :)

fiezafz said...

longgg keropok mony. how come? lol