Sunday, January 16

Site Visit Hari Minggu Yang Horror

Memandangkan final year ini tiada site visit merantau di Rantau Abang perantauan yang jauh daripada Lembah Klang,makanya aku assume weekend ini telah membuat site visit Sdn.Bhd bersama Cik Fieza.

Site Visit 1:Mid Valley,Klang Valley


Site visit yang memang horror sehorror horrornya di samping menonton movie horror (lah sangat!) THE SHOCK LABYRINTH: HOUSE OF HORRORS 3D (wadehack movie ni,sumpah tak paham satu sen pun).

Site visit yang horror kerana ketiadaan niat untuk membeli itu dan ini telah transform niat TERbeli itu ini.Shopping sakan Kak Limah oiii!Nafsu terlalu kuat,sukar dikawal.Jadinya lesap beberapa keping wang kertas daripada sugar daddy.tsktsk.Lahabau!
T____T

Ini membazir namanya pencuci muka,lotion yang adapun elok lagi tak habis guna.pfft!
Baby baby baby ooooo.Sumpah aku show off sangat! Baby baru pengganti heels hilang last year

Finally dapat jugak red velvet cupcake dekat Delicious

Tak ketinggalan makanan ruji perut buat masa sekarang,semestinya Tako Tao

Gila aku shopping tak hengat pesan ayah,jimat jimat jimat jimat!!!Banyak lagi aku beli,nafussyaitonijorim tak dapat dibendung weekend ni.Wadehack!

Site Visit 2:Walk up Apartment,Klang Valley

Site visit ini horror jugak,tapi niat lebih kepada arah yang berfaedah dan diberkati!Case study untuk project Walk Up Apartment dekat flat Taman Muhibbah,Serdang.Senang cerita belakang KTM Serdang.

Bukannya site visit tapi pergi site study flat ini,saja propa site visit kan!
Studio master request study flat yang betul-betul horror.Nah ambil kami cari flat paling horror.


Walaupun duduk di flat anak-anak penghuni ni bukan main kaya lagi!
Pakai kereta nak VW Passat lah,BMW 5 Series lah kau tahu.

Kalau jenis flat ni studio master cakap tak horror,aku pun tak tahu lah nak cakap apa lagi

Rumah kedai runcit dalam flat ada jugak noks

Tapi budak-budak sini teror ouh barai motor!Tabek springgggg.Muka baru budak setakat darjah 6

At least aku bersyukur,walaupun aku duduk rumah flat tapi tak adalah life macam ni sekali.Hidup ni kita perlu sentiasa bersyukur walaupun kita rasa hidup kita tidak senang/tak kaya,ada yang lagi tidak senang/tak kaya daripada kita.Ye dak?

Bila study walk up apartment ni,memang aku betul-betul niat nak beli mansion semi-d untuk family,InsyaAllah!Kalau aku dah hebat sangat, niat design rumah untuk family bleh?Seronok bila tengok family hidup senang aite?


pee/ess:Niat yang terakhir tu paling suchi murni daripada niat bershopping sakan tak hengat dunia.

2 comments:

Hairil Rizal said...

Soklan: Nape Studio Master soh cari flat yg horror ni?

Nak wat make over ke?

Kalau betul, pilih lah rumah flatku ni (tak malu...sewa aje kata sendiri punya!)

Suehaily Mohd Jiwa said...

ouh utk study flat yg byk issues then solve the issues to new design apartment.project kitoang sem ni apartment.so kekurangan yg ada dekat flat2 yg horror ni kena lah avoid dlm design.(hambek berjelaa jawab!)

ouh duduk flat ka?dkt mn?;)