Thursday, April 7

Rumah Manis Rumah

Balik rumah memang memaniskan.Jumpa ayah, jumpa ibu, jumpa adik beradik memang terlampau menseronokkan. Duduk rumah bermaharajalawaklela lah aku ni kan.Nak tolong ibu masak menjadi suatu mimpilah waktu kemalasan begini.HAHAHAHAjatuhsaham.

Mentolong makan bergondol-gondolan memang menjadi satu kegemaran!

Memandangkan kolej Zabaa sekarang tak ada air,sesuai lah sangat timing aku pulang ke rumah.Badan pun makin naik montelnya dengan jaya.Memang menseronokkan!Manis mana pun feel balik rumah, bila bab 'kerja sekolah' confirm fail 93%!Nafsu kemanisan ini rumah memang heaven gila!Over pulak aku ni.

Kesimpulannya, balik rumah memang menseronokkan macam makan ice cream,balik UKM memang men-tak-seronok-kan dengan kerjaan bergondolan macam makan asam.(Asam memang tak seronok dimakan tahu!).Cepat betul aku jump conclusion.Kalau ambil balik BM SPM ni confirm ah aku fail!pfft..


Duhh comel pulak aku tengok DANBO ni weh!Semua sebab kau syida.Kau yang bersalah.HAHA


pee/ess:Raziq sudah hebat tiru cakap Usop Hantu Kak Limah.Huseeiiin Huseiiin dengan tanga-tangan dia sekali.Kita bako je,bako je.Bukan main lagi dia!Rambut dia pun dah ala-ala kerinting Johan aku tengok.Wadehack!

3 comments:

Natasya Alhabsyi said...

haha, saya stuju dgn statement anda:
"balik rumah memang menseronokkan macam makan ice cream,balik UKM memang men-tak-seronok-kan dengan kerjaan bergondolan macam makan asam"

ni bole jd quotes nih, xixixi..:p

Suehaily Mohd Jiwa said...

hahaha.kannnn dah ada kat ukm ni x heaven dah

Natasya Alhabsyi said...

sgt xheaven, spanjang masa dok tensyen pikir design, kekeke..
nk blik umah, lme da xblik, xsaba nk cuti ni..XD