Tuesday, September 13

Kehidupan Kini Kurang Produktif Lagi

Mungkin buat kali ini saya akan kurang untuk meng'update' blog dan facebook tetapi tidak kepada twitter.HEHE

Perkara ini terjadi dek kesibukan seorang pekerja makan gaji dengan tugasan hariannya di office dan juga rumah.Ecewahhh!

Inilah kesibukan yang dimaksudkan,pergi site balik office buat drawing.Lebih kurang sama sahaja lifestyle di 'Sekolah Kebangsaan Malaysia' dulu kala.




Tapi aku impress owner rumah ni view dia memang cantik,menghadap padang golf!
Cantik bukan?


Apabila sekembalinya di rumah,solat,tukar baju dan seterusnya anak dara ini terus mencari bantal untuk disorong.

Pagi-pagi buta 1-2 pagi bangun aku lah nak basuh muka-dan pergi jalan-jalan ke wall orang,blog orang,tweet tweet dan kembali menyorong bantal.(-_-")

SUNGGUH TAK PRODUKTIF BUKAN HIDUP INI APABILA SUDAH BEKERJA T____T

Mana tak produktifnya balik site tengok PC pun sakit hati macam-macam note tertampal!



pee/ess:Dan ini pun aku curi-curi update di office dek kerana kedatanganku yang begitu awal!HAHAHA


4 comments:

azra wahab said...

wah...gmbar mhadap pdg golf mmg nice.tp knp tiang elektrik dok besar kt tgh2 gmbarr??;p
jeles la ko da keje...

Suehaily Mohd Jiwa said...

Sebab aku bukan photographer professional mcm kau.huhu.xpayah nak jealous sgt,2tahun lagi kau akan kerja jugak kannn.huhu

fiezafz said...

kalau mcm ni kerjanya aku pun takut nak masuk firm kau kahkahkah tapi bagus jugak ada geng kalau kena stay back. duhhh

Suehaily Mohd Jiwa said...

Kerja mcm ni under boss aku ajaaa.Boss lain instruction dia x sama dgn boss aku.Jgn khuatir dong.Office aku jrg stay back atau OT